søndag den 20. december 2009

Interview med Bill K. i "I love you"

Sangeren fra det tyske band, Tokio Hotel, Bill Kaulitz drømmer om en pige: han er ikke hvem som helst, han er talentfuld, og ensom. I "I love you" taler Bill om ægte kærlighed, konsekvenserne af at være kendt og forandringerne i hans liv.

Om "sweet dreams":
Jeg tror at alle medlemmer af bandet, ville sove og være dovne hele tiden, men vi har bare ikke mulighed for at gøre det. (Oversættelsen er ikke sikker)
Jeg er et natmennesker, og jeg har det fint med det. Jeg går i seng omkring klokken fire om morgenen, og vågner omkring kl. 14. Men jeg har sjældent sovet nok. Tit bliver jeg nødt til at glemme, at jeg elsker at sove på behagelige madrasser, med bløde tæpper, og bare tage en lur hvor som helst, når der er tid til det. Så bliv ikke overraske hvis jeg én dag falder i søvn under en begivendhed eller koncert - det kan nemt ske.

Om hår:
Siden barndommen har jeg lagt mærke til hvad jeg går. Det er muligt, at der er dage, tilbage til dengang, hvor jeg så latterlig ud, men dengang kunne jeg lid det, så det er okay. Du behøver ikke være flov over den fortid. Lige nu har jeg fundet min egen stil, men det betyder ikke det vil blive sådan her resten af mit liv. Alle var overrasket da eg ændrede min frisure. Men tro mig; mit ønske om at ændre det, overraskede også mig selv. Jeg ændrede bare mit hår og jeg fortryder det ikke! Du kan altid være dn samme. På Humanoid er der en ny lyd, og på mit hoved har jeg en fortræffelig frisure. Du bliver nødt til at glæde dig over forandringerne, og ikke være bange for dem.

Om familie:
Jeg er meget heldig at jeg har min familie. Mor støttede os altid og stedfar hjalp os med at finde vores "kald". Efter vi forlod huset, ringede jeg til dem fem gnge om dagen, bare for at få lov til at høre deres stemmer. Men ensomheden skræmmer mig ikke, fordi jeg har altid min bor, Tom, med mig. Nej, helt ærligt, jeg tror, at selv når vi vil være vokse mænd, så vil vi købe et kæmpe hus og stadig bo samen. Tom er min tætteste ven; jeg kan mærke hvad der sker i hans sjæl..

Om sex:
Dem der tror jeg er bøsse, er bare meget begrænsede mennesker, der sætter folk i bås.
Ja, der er den opfattelse i verden: Bøsser skal se ud som det.. Men hvordan kan du sige at jeg er bøsse, bare fordi jeg går op i hvordan jeg ser ud, og fordi jeg ser anderledes ud. Jeg er træt af at benægte dette rygte, og prøve at forklare mig selv. Lad folk tænke hvad de har lyst til. Det er deres valg. Og det faktum at jeg ikke har haft en kæreste i lang tid, det er ingen grund til at sige jeg er bøsse. Det er bare; at sex uden kærlighed betyder ingenting for mig. Og jeg tror det er ret normalt.

Om mad:
Jeg kan spise hvad jeg vil, for jeg tager ikke på. Nogle mennesker tror endda at jeg har aoreksi. Men hvis de spiste sammen med mig engang, så ville de ændre deres mening.*griner* (JEG VIL! JEG VIL!) Jeg kan spise to pizzaer og afslutte med en cola. Og så kan jeg ikke leve uden kaffe.

Om piger:
Jeg er sikker på, at jeg vil vide med det samme at hun er den eneste ene, hvis jeg møder hende. Nogle vil nok mene at jeg er sindssyg eller en håbløs romantikker, men det er ikke det - jeg tror på kærlighed ved første blik og for altid. Men lige nu er et forhold ikke muligt; for det første - der er ingen chance for at møde en pige, eftersom jeg altid er sammen med kæmpe bodyguards. Og selvom de er nogle gode gutter, så ville det ødelægge det intime øjeblik. For det andet - så er jeg ikke klar til at møde en pige, som allerede har en mening om mig, ude at kende mig personligt, det er derfor et forhold med en fan er umuligt. Men selv dem som ikke inde i vores musik, vil se mig ud af prisme fra artikler i blade og gennem rygter. Hvis jeg bliver forelsket, vil jeg kunne tilbringe al min tid med hende, men det beyder at jeg skal glemme musikken og karrieren. Det er derfor jeg stadig er single. Og jeg kan ikke se et problem med det. Jeg har lært at finde andre ting der tilfredser mig.

Om berømmelsen:
Min drøm blev til virkelighed, jeg blev super populær. Men det har nogle ulemper: sommetider vil du ikke være afhængig af andre folks hjælp, men bare kunne gå i en butik for sig selv, f.eks. Men i virkeligheden, så gør min personligeassistent det for mig. Berømmelsen giver en frihed og på den anden side, så tager den friheden væk. Det er meget kompliceret. Men jeg ville ikke ændre noget. Jeg ville ikke ønske at leve anderledes.

10 kommentarer:

Unknown sagde ...

rigtig godt interview, meget personligt (:

Dejligt, at han endelig indrømmer, at han ikke kan komme sammen med en fan.

Anonym sagde ...

han har sku da altid sagt at han godt ville kunne komme sammen med en fan?

Anonym sagde ...

Ja, det har de sagt, at de godt kunne finde på at være sammen med en fan, men det er jo lidt umuligt, hvis han ikke vil have at folk skal have en mening om ham i forvejen.
Næsten alle mennesker ved hvem Tokio Hotel er, og har en mening om dem, så det kan godt blive lidt svært for ham..

Anonym sagde ...

^ja det tænkte jeg også xD

så hvis Bill vil have en der ikke allerede har en mening om ham, kommer han sku da til at lede længe xD

sika_splint sagde ...

Ja.... Ej men det kan være en fan det kan også være en anden altså! som han selv siger han skal bare vide det er den rigtige fra første øjebliK!Så hvis hun kan lide hans musik eller ej tror jeg ikke gør den store forskel!

Anonym sagde ...

Det er ikke det vi snakker om Sika.. Det er det, at han ikke vil have en der har en mening om ham i forvejen, hvilket er ret umuligt. Det har inte tmed om hun kan lide hans musik eller ej!

.. Men har han ikke sagt noget om, at hun helst skulle kunne lide hans musik, det syns jeg, at jeg mindes.. eller tager jeg fejl? xD

Anonym sagde ...

altså det ville måske ikke være så fedt at have en der hader musikken som kæreste xD

Anonym sagde ...

Nej xD Jeg mener nu også, at han har sagt at hun ikke skal hade deres musik..

Anonym sagde ...

Det her gjorde mig vældig ked af det.

sika_splint sagde ...

Ja lidt enig anonym 23.40! Men dog synes jeg det er meget personligt :) Og det er rigtigt godt! Bill har jo ret, det er svært for ham at få et forhold især fordi han ville kende folk meget meget tæt før han ville kunne sige om hun var kæreste materiale. og han kan jo ike rigtig komme ud og møde vildt mange mennesker uden folk råber og skriger og begynder at græde osv. Og det er en lidt ubehalig oplevelse ville jeg i hverfald synes, hvis man ik kan have noget liv udenfor sin dør og scenen.