onsdag den 15. februar 2012

VIPCall; Valentine's Day besked // 14.02.12


Bill: Hej dig, det er Tokio Hotel og vi vil ønske dig en god valentines day og vi håber du får en god dag med de mennesker som du elsker. Så hvad giver i til jeres kæreste? Smid en besked i vores mailboks, for vi har ingen idé! Så hvad siger I drenge, hvad er en god gave til valentines day?
Georg: Jeg er ikke sikker.
Tom: Det... er svært at sige, jeg mener, jeg er altid interesseret i fede biler, så Georg *griner* Det er godt; biler og
Bill: Diamanter..
[...]
Georg: En god gave til en kæreste (til piger) er altid undertøj..
Tom: En god gave til en kæreste (til drenge) ville være.. du ved at besøge stripklubber med ens pige *griner*
Bill: Hmm.. Jeg syns ikke det er romantisk nok, men jeg ved ikke. Jeg syns det skal være noget simpelt, som fx. en lille gave, bare for at vise..
Tom: Stripshow fra ens pige!
Bill: Nemlig! Ligemeget *griner* smid en besked og ha' en skøn dag!

Ingen kommentarer: